מכתב להורי התלמידים העולים לכיתה א׳

להורי התלמידים שעולים לכיתה א' שנת תשפ"ה 

ברוכים.ות הבאים.ות למשפחת קהילת ביה"ס "יגאל אלון" 

אנו מתרגשים לקבל את ילדיכם העולים לכיתה א' אצלנו בביה"ס.  
מצפים לכם הצוות החינוכי וצוות הנהלה ובברכה שנה טובה ומוצלחת 

פתיחת שנת הלימודים  – פתיחת השנה תחל ביום ראשון 1.9.24 בטקס פתיחה חגיגי של ילדי כיתות א' עם המשפחה והחונכים שלהם מכיתה ח' (אותם הכירו באוגוסט) 

פרויקט חונכות– כמיטב המסורת בביה"ס "יגאל אלון", תלמידי כיתות ח' חונכים את תלמידי כיתות א' בשנתם הראשונה בבית הספר, בליווי, הכוונה והנחייה של יועצת ביה"ס וצוות מחנכי ומחנכות שכבות א' ו-ח'. ההיכרות הראשונה עם החונכים תיעשה כבר במהלך חודש אוגוסט לפני פתיחת הלימודים. חונכי כיתות ח' יצרו עמכם, המשפחה קשר במהלך חופשת הקיץ. נודה לשיתוף פעולה.  

היכרות ראשונית של התלמידים עם מחנכת הכיתה – בסוף חודש אוגוסט התלמידים יוזמנו לכיתתם להיכרות עם המחנכת החדשה ולפעילות קצרה. למפגש התלמידים יצטרכו להגיע עם קלמר. 

היכרות ראשונית של ההורים עם מחנכת הכיתה – בסוף חודש אוגוסט תתקיים אסיפה משותפת של כל הורי הכיתה (ללא התלמידים) עם המחנכת. במהלך האסיפה תקבלו את כל המידע הנדרש לקליטה ולתחילת השנה.  

מפגש היכרות ראשוני עם המנהלת וצוות הניהול – ביום שישי 24.5.24 בשעה 08:30 מוזמנים הורי התלמידים שעולים לכיתה א' למפגש עם מנהלת ביה"ס, יועצת חינוכית, רכזות השכבה וסגניות (המפגש מיועד להורים בלבד).  

טופס פרטים אישיים – במפגש ההיכרות בחודש מאי תקבלו קישור למילוי טופס פרטים אישיים שלכם ושל ילדכם ובתוכו טופס בחירת חברים לכיתה בשנה הבאה. 

מפגשים אישיים עם יועצת ביה"ס – מאמצע חודש מאי ובמהלך חודש יוני יוזמנו ההורים יחד עם הילדים (ניתן גם הורה אחד) למפגש עם היועצת לשיחה אישית קצרה. במפגש ההיכרות עם צוות ההנהלה (ב-24.5) יישלח אליכם קישור ובו תשבצו את עצמכם במועד ובשעה הנוחים לכם לפגישה.  

לשאלות בקשות או הבהרות ניתן לפנות למזכירות ביה"ס 03-5715805 (אילנה/נעמה) 

או במייל ביה"ס –  

מוזמנים להצטרף גם לקבוצת הפייסבוק של בית הספר ולעקוב אחר דף הפייסבוק והאינסטגרם שלנו 

בהצלחה ! 

נועה שועלי – מנהלת ביה"ס "יגאל אלון"